NatashaRomanoff yalan hepsi gerçekten reziklik yani ben geçen e bebeğe gittim dedim böyle böyle ben bunu iade edeceğim. Almadılar çünkü üstünden 10 ay geçti
Sonra yazıyı gösterdim be yetkiliye gönderdiler
Pndan sonra beni sırf uğraştırmak için fatura istedi
Dedim hediye geldi bilmiyorum
O zaman alamayoz dediler
Durun hediye alan kişibin numarasını bereyim sedim
Kem kğm etti zoraki kontrol etti
Mayıs ayında aldı dedim 3 fatura göründü
Faturalarda ayakkabı gözükmüyor maalesef iade alamayız dediler
Bende aşırı sinirlendim boş boş uğraştırıyorlar bende ayakkabıları bilgisayarın yanına koydum ben paranın derdinde değilim zaten iade almıyorsanız çöpe atın yaptığınız uyarısan bi habersiniz dedim arkamdan baya seslendi ama hızlıca çıktım