Esoz1110 benim çalıştığım Türkcell’in orada çalışıyormuş 🤣 o fatura ödemeye gelirdi ben yemek yemeye giderdim derken selamlaşmaya arada sohbet etmeye başladık. Akşamları kahve içmeye giderdik. Eşim benden hesap almamaya başlayınca kendimi çok mahcup hissettim ben de bir gün ıslak kek, bir gün içli köfte, bir gün baklava börek derken kaptım adamı 🤣