kubraege cokcocuklu hayır. Ama burda konuşulanlardan anlıyorum ki kullanmam gerekiyor. Doktorum bana bu konuda hiç bişey dememişti
cokcocuklu kubraege bunun icin kadin doktoruna mi gidicez çocuk doktoruna mi ben kadın doğum doktoruyla işimiz btti gbi düşünüyorum