Burcakmstftmr Kızlar bu konuda da çok kişi soruyor bende 2 kere yaşadım sütüm iyice azaldı az su içtiğimde oluyor. Doktorun doğumdan sonra verdiği vitaminleri içmemiştim fazla. Geçen gün sütüm iyice azaldı kesilecek diye korktum ondan sonra vitamin hapından içtim bol bol da aklıma geldikçe mutfağa gittikçe su içtim ertesi gün çok şükür tekrar göğüslerim dolmuştu. Sütü en çok arttıran su kızlar ve güzel düzenli beslenin kendinize iyi bakarsanız bol su içerseniz inşaAllah sütünüzde artar
Baharutku Burcakmstftmr benimde hastanede hic sütüm yoktu ama zorlada olsa emzirdim emzirdim hatta göğüs ucum yara oldu yinede emzirdim canim yana yana sonunda Allaha şükür sütüm geldi emdikce çoğaldı
Pelin05 Burcakmstftmr ne tesadüf yA bende doktorun verdiği vitamini bıraktım. Sonra baktım sütüm azalıyor ve suyu da kesmiştim. 1 hafta uğraştım kuru meyveler rezene çayları sular derken şükür arttı ya 😊
Seqnem kubraege hamileyken kullandığımız vitamine devam etmelisiniz. Çocuk emerken bizden vitaminleri de alıyor, ileride kemik erimesi riskimiz de oluyor. Ben sidefer’e devam ediyorum.
Burcakmstftmr kubraege doğumdan sonra gynoferro sanol adında kapsül verdi vitamin pek içmemiştim arada kullanıyorum sütüm azalınca süte faydası var mı bilmiyorum ama ben öyle yaptım sütüm çoğaldı
kubraege Seqnem regenesis max kullanıyordum hamileyken. Sidefer hiç verilmedi bana. O da regenesis max gibi bişey mi ?
Seqnem kubraege sizin ilacı bilmiyorum maalesef. Ben sidefer sayesinde ayrıca b12, demir vs. İlaçları almıyorum. Sidefer’de hepsi var.
kubraege Burcakmstftmr bildiğim kadarıyla Demir ilacı o. Bana da verilmişti Demir eksikliğim olduğu için ama bi türlü düzenli kullanamadım
kubraege cokcocuklu hayır. Ama burda konuşulanlardan anlıyorum ki kullanmam gerekiyor. Doktorum bana bu konuda hiç bişey dememişti