Tuti29 34 aylık oldu oğlum. Bugün tuvalet eğitiminin 3.günündeyiz. Saatte bir soruyorum var mı çişin diye her defasında yok diyor ama götürdüğümde yapıyor. Kendi söylesin diye bekliyorum bu seferde altına yapıyor. Kakasını da anlarsam hemen tuvalete yetiştiriyorum ama anlamazsam onda da aynı altına yapıyor. Çok zormuş gerçekten 😟 Kendi ne zaman farkedip söyler acaba . Bebeğime de hak veriyorum Neredeyse 3 yıldır bezle bütünleşmiş durumda onu bir anda unutup tuvalete yapmasını beklemek doğru değil çünkü aklına gelmiyor unutuyor.Kolay bir süreç olmayacağını bilerek başladım ancak bu durum sosyal hayatımızı kısıtladı. Evde sürekli oyun oynamak verimli vakit geçirmek zor. İnşallah hepimiz bir an önce bu süreci kolaylıkla atlatırız 🙏🏻