Merhaba hanımlar. Bugün itibariyle tuvalet eğitimine başladık ama şimdiden sinirlerim talan oldu. Günler öncesinden anlatmaya başladım kreşe de gidiyor öğretmenleri de anlattı bugün beze bay bay yaptık klozet aldım ona ara ara oturttum sabahtan beri defalarcaa anlattım altına yapıyor yaptıktan sonra söylüyor asla klozete yaptırtamadım nasıl gidecek bu süreç ? Bir kere klozete yapsa anlar diye düşünüyorum ama bir türlü tutturamadık önerileriniz nedir ?