gizemvatansever kuveyt dinarını öneren bir ekonomistten mi duyup aldiniz
zehra15 hayır, eniştem döviz bürosunda çalışıyor o önermişti.
Plaka şeklinde satılan altın.
SetenayCo iyidir benden de ❤️💝
Dilaylaa
Siz gidince iyice tatsız oldu buralar 😪
SetenayCo doğru bir haftadır felan giriyorum ama tadı yok 😅
Dilaylaa Biz de “old” olduk 🤣🤣
afbysg biz hep 24 ayar gram biriktiriyoruz
afbysg 24 ayar gramcıyım