ElisaMom_ afbysg altın kadar biriktiremiyorum onları eşim biriktiriyor ben elime geçtikçe kızım için dolar alıyorum
kahvekolik_ Euroda mantikli altinda. Belcikada yasiyorum suan 100 euro bozdursam yaklasik 3.400 tl ediyo
Kadifemsii afbysg ben hisse senedi alıyorum . Eğer altın alacak olsam kesme altın alırdım ki bazen öyle de alıyorum .
gizemvatansever Ben o ay ki durumuma göre sterlin yada kuveyt dinarı alıyorum ayrıca ufak ufak hisse senetlerimde var..