Benim kızımda da vardı 6. Ya da 7. Ayda kapandı demişti kendi drmuz şimdi 10 aylık sabah başka bir dr a götürdük aşı için o da üfürük müfürük kalmamış dedi 😌 her kontrolde hatırlat dr a ben o kadar cok sordum ki gerekirse gerçekten göndercem cocuk kardiyolojiye sizi valla dedi 😀😀 evham yapma canım ama ihmal de etme 🥰