Merhaba kuzular, bebeğim şu an 2.5 aylık. 1 ay kontrolünde kalbinde üfürüm tespit edildi, kardiyolojiye gittiğimizde ise kalbinde kapanması gereken deliğin henüz kapanmadığını öğrendik. Ama kendiliğinden geçen bir durummuş. Yaşayıp, geçen oldu mu acaba ?