Nidacan18 Biz 1 haftalıkken doktorumuz dedi ki gece elleme uyusun, uyusun ki iç organları yerine otursun. Sonra zaten kendi alarm gibi 2 saatte bir uyanıyordu emip mama yiyip uyuyordu
Alisalpa ZA-Papatya bence korma 56 günlük bebeğim sadece ilk 20 gün iki saatte bir kalktım. Şimdi kendi ağlıyor gece acıktığında hiç uyandırmıyorum hem uyku düzeni oturuyor şuan uyku düzenini bozamam. Hastaneden ilk evimize geldiğimizde gece 12 de emip sabah 8 de uyanmıştı düşün birşey olmadı