ZA-Papatya Bebeğim 10 buçukta emdi. 11 buçukta uyudu. O sıra ben de uyuyakalmışım normalde uyanıyordu ve sesine bende uyanıyordum ama bi kalktım saat 4 buçuk hala uyuyor kucağıma alıp emzirdim sonra tekrar uyudu. toplamda 6 saat aç kalmış oldu şekeri düşer diye duydum ama bişey olmuş mudur. Bir buçuk aylık
ipek_61 ZA-Papatya acıkıp uyanmak için biraz küçük sanki ama o kadar endişelenmeyin bir dahakine uyanırsınız arada böyle şeyler hepimiz yaşadık
KuzeyiinAnnesii ZA-Papatya hayır aç kalmamışdır kendisi ağlar acıkınca uzayan sarılığı yoksa ve 40 ını çıkarmışsa saatli emzirmeye gerek yok bırak o kendi kalkar Doktorum 40 ımdan sonra bana bebeği rahat bırak gece uykusunada ihtiyacı var onun ne zaman uyanırsa o zaman besle saatli beslemeye uzun süre alışırsa o saatlerde kalkar alışkanlık edinir demişdi kiii benim oğlumda birde uzayan sarılık vardı korkmayın hiç bişey olmaz hatta bu konuda bir doktorunuza danışın
Minnakelifim03 ZA-Papatya gece emzirmek için uyandırmaya gerek yok canım çok aç kalmış diyenlere kulak asma benim doktorum bebek acıkınca uyanır ağlar demişti demekki acikmamis. Bebeğin uykuyada ihtiyacı var sonucta. Ama bebeğin küçükse en az 4 saatte bir emzir geceleri
Ipek1605 Bişey olmamıstır 🙏🏻 1 bucuk aylık olmus şükür derin uykuya yatmıs oda bende 2 ay alarm kurdum 2 saatte bire alarmla uyandım emzırdım. Sonra kendı halıne bıraktım Bazen saat bası bazrn 2 saat o neZaman uyanırsa emzirdim dr muzda 1 ay dıkkat etmemızın iyi olacagını söylemişti
ZA-Papatya Ipek1605 Normalde geceleri gaz olunca zor uyuyordu simdi emzirdikten sonra Bi de geri uyumasına şaşırdım o yüzden bişey olmus mudur diye düşünüyorum ister istemez
IremEgemen41 Bence endişelenmeyin evet biraz aç kalmış fakat herhangi sıkıntılı bir durum olacağını sanmıyorum alarm kurmak en doğrusu 👍🏻
neyzen15 Ben uyuyakalmışım 7,5 saat aç kalmıştı benimki bir şey olmamıştı olmaz inşallah gündüz bol emzir
Lina05 Canım doktorum şey demişti seni gece uyandırıp yemek yediriyorlar mi kendin gibi düşün bebeği dedi agladiginda emzir uyuyorsa uyandırma dedi. Çünkü uykusunda büyüme hormonu salgılanıyor sen uyandirinca o hormona engel oluyorsun
ZA-Papatya Lina05 Gece uyandırmamay bende duymustum ama gözlerinin kenarlarında kalan sarılık var bundan dolayı sorun olur mu acaba
kokusudalin Ben dokunmadım 1 bucuk ay olunca sarılık riski gidince. Yedirip bezini değiştirip yatırıyorum eger açsa uyanip elini ağzına götürüyor değilse bana bakıp tekrar yatıyor. Dokunma bence yatsın. 3 saatte bir beslenir bizim ki 12 de veriyorum gece 3 de kendi kaliyo sonra derin uyuyir bazen 6 da kalkiyo
zcokgecim Benim kızımda 1 buçuk aylık ama o kalkmadığı sürece ben kaldırmıyorum doktoru kaldırma uyusun o açınca kalkar demişti bebekler 6 saate kadar durabilirler demişki ki geçen gün 7 saat uyudu gece bende uyumuşum bişey olmadı şükür 🙏🏻
ZeynoEce ZA-Papatya yok annesi daha küçük ssn uyandır onu 3 ayşık olana kadar hep ben uyandırdım emzirdim sonra kendi alışıyo zaten
MerveYavuzalp ZA-Papatya korkmayın tek seferden birşey olmaz insallah. benim bebegimde 1.5 aylıkken uyuyakalmıştım, doktoruma sordum 1. Aydan sonra çok problem değil demisti, hatta uyuyosa 4-5 saat durabilir, uyandirma dedi
MerveYavuzalp ZA-Papatya korkmayın tek seferden birşey olmaz insallah. benim bebegimde 1.5 aylıkken uyuyakalmıştım, doktoruma sordum 1. Aydan sonra çok problem değil demisti, hatta uyuyosa 4-5 saat durabilir, uyandirma dedi
[silindi] Bunun için vicdan yapmayın siz hem anne ama önce insansınız robot değiliz uykunuz varmış bebiş de size o fırsatı vermiş ne güzel işte ikiniz de mışıl mışıl uyumuşsunuz ama bundan sonra en geç 3 saat bekleyin 3 aylık olunca kendi kendine uyanmaya başlar 😊 uzayan sarılığı varsa gece beslenmesi de çok önemli çünkü ama bir seferden vicdan yapmayın 🌼