SweetMom__ AEgemm benim ki gece kesintisiz uyanır ama gündüz havalar sıcak ya bence ondan uyaniyirlar
AEgemm SweetMom__ benimki gece uyanmıyor şükürler olsun ☺️ ama Antalyadayız yanıyoruz resmen klimalı odadan dışarı çıkarmıyorum pek
SweetMom__ AEgemm ay ne güzel burasıda gece buz gibi sabaha karşı birde esk sıcak giti normale döndü bursa geçenlerde yanıyordu ya hata vantilatör alacaktik vazgeçtik
Birdunyabircennetannesi sek_kahve Çocuk uyuyorsa oturulur abur cubur yiyilir ve telefonu eline alıp uzanılır Yazılı olmayan kurallardan biridir 😅
ahmethamza SweetMom__ bebeğin yanında biri varken bende güvende hissedip kalan işlerimi yapıyorum. Gece gündüz farketmiyor. Biri olsun yeter ki.