Tatlican SweetMom__ 3bucuk yıldır burdayim hic gitemdim.Kizim 3yasindaydi ilk katildigimda bebeken burayi bulsamda yazamazdim zaten bukadar😄
Dilaylaa SweetMom__ kız saat on değilmi çocuk niye uyansın bu saatte 😟 uyurken yapman lazımdı ya da boşver yat uyu
SweetMom__ Dilaylaa askm gece maması 1 kere içer sabaha kadar uyur birazdan uyanır geri uyutum ac uyumaz illa kalkar içer enerji atar geri uyur sonra
MoonCrystal SweetMom__ asla yalnız değilsin şimdi beş dk anne çayı molası verdim içip devamke 😄 banyoyu fosurdatip geldim 😜
egekulk SweetMom__ ay bende uyanıkken yapıyorum genelde eğer uyuyorsa bi elimle süpürüp bi elimle telsizi kulağıma dayıyorum hiç olmadı bir odayı süpürene kadar 50 kere kontrol ediyorum 😀
cevriyeee sek_kahve oğlumun öğlen uykusuna beraber dalarız asla işim olmaz😂😂😂 sabahtan yemeğimi yapar öğlen oğlumla uyurum😂
AEgemm SweetMom__ benimde periler geldi bebeyi babasına verip evin 3 odasını temizledim şimdi uyuyor daha yaparsam uyanır diye bıraktım gerisi yarın artık. O uyurken bütün işimi halledip uyandığı zaman yanından ayrılmak istemiyorum hiç
SweetMom__ AEgemm benim ki gece kesintisiz uyanır ama gündüz havalar sıcak ya bence ondan uyaniyirlar