zehraybars smay biberona mamayı hazırlıyordum eşim cizgi film acip gosterirken bende corba içirir gibi tatli kaşığı ile mamayi içiriyordum. Bunu yapmasaydim bebeğim asla 8/9 ölcekler yemezdi. Simdide lansinoh biberonun basligini yirttim ve agzina sıkıyorum daha kolaylaştı benim için
zehraybars aysenm anne sutu eger yetiyorsa zaten mamaya hic gerek yok ama acaba yetiyor mu yani sütünüz coksa doyuruyorsa mamaya gerek olmaz
zehraybars Sm1355 başlıği 1 ay once attigin icin benim bebek 11 oldu😂 Ama ayni durumdayiz sinirim boylari geriden takip ediyor
zehraybars Sm1355 ben argivit kullanıyorum geceleri veriyorum boyu uzaması için dr önerisiyle isterseniz sizde bir sorun boyda önemli ya ben cok dert ediyorum 😂😞
Sm1355 zehraybars evet geriden geliyor endokrine götürdüm birşey çıkmadı ama insan yinede çözüm arıyor. Bir doktoruma sorayım argaviti. Size iyi geldi mi
zehraybars Sm1355 dun tekrar doktora goturdum boyu uzamis argivitin sayesinde kullanin bana dua edeceksiniz
Sevemr @“zehraybars”#p3244421argivit focus mu kullandınız.. oğlum 10 aylık, 6 aydan beri 8 kiloda kaldı. Şimdi de iştahı yok kullansam bir faydasını görür müyüm? Herhangi bir yan etkisi var mı?
mhrasmom betuss0142 merhaba boyu suan nasıl gidiyo acaba benim kızım da suan o boyda. Kısa gibi geliyor bana