aysenm
Aptamil kullaniyordum ama 3 aydir golden gold kullanıyorum keci sutlu oldugu icin.
Ama mama vermek gerek çünkü anne sutu 10 aylik bir bebeği doyuracak kadar gelmeyebilir.
En en az 1 yasina kadar bir bebegin asil beslenmesi annesutu ve mama olmalı
Yani biz 3 gunde bir paket bitiriyoruz
Ek gidaya yuklensem bebeğim hayir demez
Ama ben formul mama ile devam ediyorum cunku hicbir ek gidanin icindeki vitamin
Formul mamanin veya anne sütünün vitaminin yaninda hiçbirşey değil gercekten
Bebegin anne sutu ve mamaya ihtiyacı var
Ya zaten hayati boyunca yemek yiyecek
Ek gida her zaman tadim seklinde olmalı