tahirkaran Sedabilen cinsel terapiste gitmeni tavsiye ederim tedaviyle olmuyor bende vajinusmustum bı kaç kadın dogumcuya gittim psikolaga gidin dedi 4 seanta hallettik çok şükür 1 yıl sürdü benim de çok illet bişey Allah dusmanimin başına vermesin
1bebegimiz tahirkaran bu vajinismus ilişkiye girerken can acıması oluyor demi canım bende evleneli 2 yıl olucak ama ilişki esnasında bir türlü orgzm olamıyorum bunun vajinismusla bir alakası olabilirmi yoksa kendini kasmaklamı alakalı bir durum 🥺
Akkiz_E_M sek_kahve ortama 2yas cocuklu 8haftalik riskli hamileligi olupta cinsel ilikiden kacan ben 😃😃😃
Berko Deletedmom_9857 bende pek istememiştim ama bayram zamanıydı nöbet tutuyorduk kulübede pek kimse gelmiyordu 🫣
irem1 gul2704 ben konforlu diye yatak seviyorum ama yüksek bi binanın camı, bar tuvaleti, araba, havuz bide toplum içinde tahrik etmeyi severim 😂😂 çocuktan sonra koltuğa mahkum kaldık ama
Mazikeen gul2704 benim fantezi dünyam çok geniş eşimin değil söyleniyorum hatta çoğu zaman farklı yerler istiyorum hatta ev dışı otel araba orman vs gibi açık alan daha çok var :))
taa Sedabilen senin gene hastalıkmış bizde hiç hastalık yok bişi yok. Bu konudan kaçkez boşanmadan geri döndük bve hâlâ da sorun devam
melegim71 gul2704 bu konuda bebde cok cekingenim esim tam tersi heryerde yapabilir sever yani farkli pozisyon farkli ortamlarda ama ben karanlik olsun isterim 😀😀😀
Dilaylaa Araba ve asansör 😂🤞🏻🫣 yani evin içi değişik sayılmaz bence 😂 ışık açmamak da abartı boşuna yaşıyorsunuz bence 😅
Bibebek_ gul2704 arabayı da dene 😂😂 ben de az ışık severim doğumdan önce öyle problemim yoktu. Aldığım kiloların bir kısmını verdim o yüzden çatlaklarım ve sezaryen göbeğim kaldı eşimin öyle görmesi beni rahatsız hissettiriyor odaklanamıyorum o yüzden ışık loş olmak zorunda yoksa yapamam canooo 😂😂😂
ugrakyagiz Bibebek_ aman onların kıllı bacaklarindan midemiz bulanmiyorda kilomuzdan mi utanicaz başta bende çok utanirdim şimdi gündüz vakti aman sanki hicmi görmemiş bazen temizlemesi o bile ona yaptirirm
usenmedimyaptimbirvelet sek_kahve gusül meselesi olmasa on numara olacak da işte 😂😂😂 bir kere köyde kaçamak oldu da koşarak eve gittik kayınpederler şaşırdı neden bi anda gidiyorsunuz kalmayacak mıydınız diyor hdjdjdkdjf
sek_kahve usenmedimyaptimbirvelet hahajaj ay kahkaha attım buna ya 😂😂 evet gusül meselesi gerçekten engelleyici olabiliyor ama bazen insan dayanamıyor işte ahdj
Bibebek_ Sedabilen eşin bunun hastalık olduğunun farkında değil sanırım. Öyle bir durum olursa sana ayıp eder. Yenebilirsin kendine inan moralin yüksek olsun. Allah şifa versin kuzu
tazeanne98 gul2704 oturma odası giyinme odası banyo 😂 çocuktan sonra azaldı tabi ama utanacak bi şey yok bence