Benimde 6 ay oldu ne kaşıntı ne ağrı hiç birşeyim yok çok şükür önceden o bölgede hissizlik vardı oda gitti dokundugumda hissediyorum yani. Acaba bende mi bi sorun var 🤔😁 Oğlumu da ayakta salliyorum her sallamamizda uykuya dalana kadar tekmeler yiyorum karnima 🙄 bir de hergün korse ile geziyorum alt karin bölgem için tam dikişin üzerinden takiyorum korseyi akşama kadar korseyle geziyorum.