rabiadmrr Kızlar bebeğim 5 aylık oldu fakat dikişlerimin acısı geçmedi sürekli kaşınıyor arada batma hissi oluyor ilk doğumum bazen bebeğimle oynarken tekmeliyor acıtıyor. Dokunduğumda da acıyor sizlerinde böyle mi acaba ne zaman geçiyor 🧐🧐
Didem01 rabiadmrr benim de ilk doğum. oğlum dokunduğunda benim de acıyor 5 aylık 4 günlüğüz bizde. Zamana ihtiyacımız var sanırım :/
Misskokulum rabiadmrr bahsettiklerinin hepsi bende de var bazen kaşınıyor bazen yanlışlıkla bi yere çarpsam çok acıyor 🤕
Melisada rabiadmrr Bizde 5 ay dört günlüğüz kaşıntı yok ama kızımın tekmesi falan geldiğinde acı hissediyorum bende kolay bir ameliyat değil uzun zaman alıcak galiba geçmesi
rabiadmrr Didem01 sezayen olan bi yakınım var mesela o bende birşey yok diyor 25 gün önce oldu benden bende bir sorun var diye düşünüyorum
rabiadmrr Minikcivcivim batma da hissediyorum ben acaba içerde birşey mi var diye de düşünmüyor değilim
Haribo42 rabiadmrr 4 ay oldu bizimde kasinti yok durduk yerede acimaz ama oglum tekmeleyince cok aciyo
Minikcivcivim rabiadmrr 😂😂 doğumdan sonra ultrasonla bakıyorlar baktırmadız mı orda görürlerdi bişi olsa😂
Farukunmuhendisannesi rabiadmrr 5 ay 5 günlük olduk, benim de aynı durum var. Ama kaşınma iyileşme belirtisi derler.. geçmiş olsun hepimize
DFM rabiadmrr 14 ay oldu eskisi gibi acı kaşıntı yok ama bazen öyle bir tutuyor ki felaket 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bazende sanki doğmamışta tekmeliyormuş içerde dönüyormuş gibi hissediyorum 🙄
Dilbur Benim de bir yakınım sezeryan oldu benden 20 gün önce olmuştu yara izinde hiç bişey yoktu ama bende pütür pütür oldu ağrı vs bişey yok
Denizanne rabiadmrr benimde ilk doğumum eşimin annesi eşimi ve haliyle diğer çocuklarınıda sezeryan yapmış onun söylediğine göre o hissizlik ve soğukta sızlama hissi hep oluyormuş... normal canım sonuçta ameliyat olduk. Benimde oluyor bazen yorulduğumda kendimi zorladığımda ağır kaldırdığımda vs
Denizanne rabiadmrr evet keşke ama çok aşırı ağrı olmadığı için problem etmiyorum ben isterse ölene kadar sürsün 😄 ordan çok minnoş bişey çıktı 6 ay önce hem normal doğum ağrısından iyidir muhtemelen 😄