serendipity16 yani bebeğiniz aslında daha çok küçük ben biberonla yorulduğunu düşünmüyorum onlar zaten günün yorgunluğunu uyuyarak geçiriyor doktorlar bile uyandırıp siz verin onların uyanmasını beklemeyin diyorlar aynı biberonu bende aldım doğduğu andan itibaren kullandım herhangi bir sorun yaşamadım çok memnun kaldım