Merhaba bugün bu biberonu aldım elimdeki biberonların akışı hızlı geldiği için bugün bununla verdim emzik numarası 2 hatta 1 numara gelmedi diye değiştirmeyi düşünüyordum ama bir deneyeyim dedim ama aşırı yavaş geldi normalde her şeyi güzel emen çocuğum yarım saatte 60 cc mamayı zor bitirdi hatta yarıda bıraktı uyudu sonra tekrar devam etti sanki emmek istemedi gibi fazla mı yavaş akışlı bu biberonlar Meme reddi yapmasın diye aldım ama bu seferde çocuk emerken çok yoruluyor sanki üzüldüm bebeğim 45 günlük bu arada 