Ben 2 kez lohusalik gecirdim hic ruya felan gormedim garip olaylar hic yasamadim. Bir ara burda bi post vardi garip gizemli olaylar diye. Orayi okuyup korkuyordum ama cok sukur birsey olmadi.. ama ben hamileyken cok kotu ruyalar gordum mezarliklar ölüler kefenli felan cok kotuydu, birkac kez boyle ruyalar gorup gece 5 te korkarak uyandim oda da karanlik birdaha zor uyurdum. 😞 cok sukur artik gecti gitti