Banada oldu ı canım eşim bebek aglıyor sanmıs bakmış o aglamıyır ben aglıyorum kaldırdı aynı rüyayı uyuduk ca gördüm uyumak istemedim ıkı gece korktum sonra eski hayatıma dönmeye gayret ettim lohusalık dan cıkıp bana temiz hava yürüyüş cok ıyı geliyordu. Bıanda eve kapanmak ve gecenın gündüzün karısması insanı yoruyor.