mevamomm 😢😢😢😢Allahım sabır versin kuzum onlar şefaatçi olacak bize bende 2,5 yaşında oğlumu kaybettim 1,5. Sene oldu şimdi 1 hafta oldu kızım geldi. Dünyama inanamazsın duam böyle Ete kemiğe büründü de geldi. Oğlumun aynısı. Saçı kaşı Yüzü Daha. Nazlı kız versiyonu Allahım acıma. Merhem yolladı rabbime sığın. Çok büyük o. Oğlum benim diğer parçam Eksik kalan yanım hiç dolmayacak eksik yanım ama İnanan insanları z. Cennette bize köşk yapıyor kuzuları mız rabbim sana da en yakın süreçte ferahlık versin inşallah Sütün için doktordan ilaç iste Ağla istediğin kadar acını yaşa. Ve tekrar anne olmaya hazırla kendini yavrun hep var olacak onlar beden elbisesini burada bırakıyor ruh hep var olacak Dirençli ol