NewMomm1 mevamomm ne diyebilirim ki.. Tüylerim diken diken oldu. Rabbim sana sabır versin. Cennetinde kavuştursun sizi inşallah.
Glcn2025 Başın sağolsun çok üzgünüm ben de ilk oğlumu toprağa verdim ağlaya ağlaya Şuan bir oğlum daha oldu onu sallarken denk geldim postuna ah diyorum zaman nasıl geçti ama acı hala çok taze yüreğimde sabırlar diliyorum zaman size ilaç olsun inşallah
Birdunyabircennetannesi mevamomm Evlat acısı hiçbir şeye benzemiyor O acı öyle bir acı ki Yüreğindeki yangınını çok iyi biliyorum kardeşim Bende güzeller güzeli kızımı toprağa verdim ellerimle Rabbim peygamber sabrı versin Rabbim evlatlarımızla cennetinde kavuşmayı nasip etsin Şunu düşün hep cennette bir gün kavuşacağız ve hiç ayrılmayacağız Kelimeler kifayetsiz kalıyor bu acıya Diyecek bir şey bulamıyorum Ağla içine sakın atma olur mu
bisakinol mevamomm başınız sağolsun 😢 ne denir ki kelimeler kifayetsiz kalıyor. Cennetinde buluştursun sizi rabbim