beyzzsenturkk_ Mommymom_ 15 ve öncesi en kötüsüydü 16.dan sonra cennet resmen genç kız gibi konuşmaya calısıyo anlıyor anlaşılıyor falan büyük insandan farkı yok su an yeni kelimeleri açıldı süper bisey ama ondan öncesinde asırı mızmızdı ağlaktı geçti sonunda
Minigim38 Mommymom_ 18. Ay hem cennet hem cehennem gibi😅😅artık konuşuyor anlattığını anlıyor kendini ifade ediyor ama aşırı derecede inatlaşma,aglama krizleri yapma dediğin herseyi gözüne baka baka yapmalar başlıyor.20 aylik benimki huni takmaya az kaldı 😅😅
alpbusracoskun Hahhah herkesin farklı demekki doktor ilaç verdi biri hariç diğerlerini şapırdatarak emiyor sanki ek gıdada zorlanmam gibi
Alyalina3 alpbusracoskun kesinlikle bizde düzeldi gece yatma saati belli gündüz uyanık kalma süresi belli
glsm228_ alpbusracoskun 2.aya girince bizim gaz sorunu bitmişti. Hareketlendikce kendileri daha rahat çıkarıyor gazlarını. Bence her ayın kendine göre bir zorluğu var. Ben şimdi daha küçük olduğu zamanları özlüyorum
Minigim38 alpbusracoskun 5,5 aylıkken gaz kolik sorunumuz bitti tam rahatladım dedim 6 aylıkken birden bire nöbet geçirdi epilepsi olduğunu öğrendik sonra biraz yemek yemeye başladı diye seviniyordum 9 aylıkken dişi çıktı 20 aylik peşinde koşmaktan yoruldum 😅daha rahatlamadim