Oğlum 9 ay 15 günlük.. meğer baştaki aylarda ben rahatmışım haberim yokmuş😀 şuan artık nefes aldırmıyor, herşeyi anlıyor ağlıyor.. geceyi gündüz yaptı uyumuyor, ek gıda sürecini zaten anlatmak dahi istemiyorum zorla yiyor… sanada şimdiden geçmiş olsun bacım