Deletedmom_117 Biz 3 kız kardeşiz. En küçük kardeşimle aramızda 12 yıl var. Hep aynı evde büyüdük. Balkonumuzda da küçük bir lavabo var, borusu altta görünür. Oğlum 30 sene sonra onu söktü. Babam hala şokunu yaşıyor. 30 sene hiçbir çocuğum onun çıkabilir olduğunu görmedi, torunum 3. Gün söktü diye anlatıyor 😂 Ya bizim kafamız basmıyordu ya da erkek çocuklarında bi şey var, bilemiyorum…