DerinTuana Ben buranın yöneticisi olarak yazmıyorum. Söylediğinizde kurallara aykırı bir durum olsaydı silip uyarı verirdim, kendimi yormazdım. Ben bir insan olarak böyle içten paylaşılmış bir sohbet postunun havasının negatif bir yorumla darma duman edilmesini eleştiriyorum. Anlamanız ya da kabul etmeniz beklediğim bir şey değildi zaten. Üslubumdan hoşnut değilseniz de cevap vermezsiniz olur biter.