Deletedmom_117 olaya biraz duygusal yaklaşıcam aklıma geldi🥲 bi akrabamızın 3 çocuğu vardı 2’sini evlendirmiş evde sadece liseye giden oğlu var. Ev eskisi gibi dağılmıyor, kirli sepeti dolmuyor, eskisi gibi ses yok dedi ve baya hüzünlenmişti. Tabi herkes kendi evinde mutlu bu da benim teselli kaynağım demişti. Her anımızın değerini bilelim🌸