ElisaMom_ Deletedmom_117 benim güzel kızımda dün saolsun buz dolabini açıp içindeki kakoyu bütün mutfağa bocaladiktan sonra ani bir kalp kriziyle kocamı evden kovdum(kızımı kovocak halim yoktu)😅bu anlattiklarimda hicbisey yani😂
Deletedmom_117 ElisaMom_ 😂😂yaparlar bacım benimkide Ayran surahisini döküp bı güzel halıya icirmis iki dk içinde nasıl becerdi bilmiyorum😂
cimcime1018 biradamavisi Çocuklu ev öyle olur canım hepimiz aynıyız. Kusur bulan gelmesin varsın çocuklar çocukluğunu yaşasın
defnevedoruk Deletedmom_117 az önce kızım sepete girmeye çalısırken üstüne düsürüp ağzını kanattı🫨 yani yaramazlık sadece erkek cocuklara özgü birşey değil🙄
DerinTuana Büyük bir hosgörüyle kız annelerinde az da olsa yorulabilecegini dile getirmeniz sizin ne kadar yüce gönüllü biri oldugunuzu gösteriyor.Sizler kadar yorulmuyoruz tabi,bizimkiler uslu uslu oynuyor.
defnevedoruk DerinTuana aa sizin ki oturuyor mu? benimki genelde sen yat dinlen anne ben işleri yapayım der🙂↔️ sağolsun hiiiç yormaz beni
Deletedmom_117 DerinTuana Alttan alttan laf Atmaya gerek yoktu . Her çocuk kendine özgüdür tabiki Ama Erkek çocukları Kıza gire bir tık daha yaramaz Olduğunu gordum ve düşünüyorum . Kaos için başka Postlara Buyrun Benim pistum kaos pistu değil iyi günler.
NaimeYilmaz DerinTuana DerinTuana Ne kadar dramatize etmişsiniz. Kendince böyle düşünüyor böyle yazmış her şeyi sizin gözlüğünüzden görmek zorunda değil kimse. Herkes tatlı tatlı konuşurken gelip bozmuşsunuz. Ne gerek var.. Erkek çocuğu demesin biri, cinsiyeti üzerinden şöyle böyle diye aşırı duyarlı duygularınızı keşke birinin keyfini kaçırmak için değil de hayatın olağan akışında kullansanız sadece. Bu dünyayı değiştirecek bir yorum değil sadece bir insanın keyfini nasıl kaçırabilirim yorumu.
DerinTuana defnevedoruk her zaman degil ama arada boyle oturmasına izin verip sımartıyorum.O da yasasın cocuklugunu ne olacak.Ama fazla sımartmıyorum tabi ki 15 dk falan☺️
Deletedmom_117 defnevedoruk ne kadar gereksizsinizz . Hadi başka posta kaosa Gidin burais yeri değil .
tineanigra Deletedmom_117 tam tersi canım :) tezini çürütmek istemezdim ama maalesef kızı erkeği pek yok bu işin 😁
Deletedmom_117 tineanigra 😂😂Olabilir ya yapı meselesidir Ama Ne bileyim öyle gördüm Bir tık erkekler daha değişik gibi 😂
kubisma uykusuzanne__ 😅 yalniz degilmisim . Bende istiyorum ki oglumla guzel etkinlikler yapalım aliyorum yanima boya defter iki dakkaya baska yerleri boyamaya yirtmaya basliyor hayaller hayatlar maalesef🤷♀️😂
Poncikkkk Deletedmom_117 dışı seni içi beni yakar dışarı çıkardım mı asla yerınde durmaz sadece peşinden koşuyorum öğretmediğim halde sevgisi kavga gibi oğlum ona dokunma o yenmez ağzına koyma gel buraya koşma araba geliyor demekle geciyor gunum birde şimdi tuvalet eğitimindeyım Allah tüm annelere sabır versin erkek çocuğu olanlara ayrı bir sabır ama😃
DerinTuana Deletedmom_117 kaos cıkarmaya calısmıyorum.Şunu bunu yaptı diye sıraladıgınız şeyleri cinsiyetinden dolayı degil cocuk oldugu için yapıyor.Yanı sizin su an hayretlerle sasırdıgınız her seyi bütün cocuklar yapıyor.Cocukların cinsiyeti üzerinden bir tarafı abartarak böbürlenip diger tarafı pasifize o olarak lanse etmek hiç hos degil.Sene olmus 2024 bunları aşmak lazım.
Deletedmom_117 defnevedoruk Hakaret mi 😂 Gereksiziniz dedim … Hakkeiyosunizda fdbbks boş Yorumlarınızla Güzelim pistumun içine ediyorsunuz Çıkın postumdan .
Deletedmom_117 bisenakillisinzaten bizde mi soksek kulpları napsak😂😂daha tezgaha timanmayi kesfetmedi şükür dbdj
Deletedmom_117 DerinTuana bakış açınız Çok farklı ben bı tarafı pasifize falan etmeye çalışmıyorum . Elimizd eolanlari anlatıyorum oğlum var ve Bu şekilde bu kız içinde olabilirdi .sonuctaki kziim yok Anlatabilicegim bı kız çocuğum yok 7/24 yanyana olduğum anlatabildimmi . Hayretlerle anlatmiyoeum komigime gidiyor ve korkutucu geliyor . Bazı haraketleri . … VE DURUMDA sizi alakadar etmiyor . Hoşgörülü Sohbet konuşmak isteyen anneler için açtım postumu siz gidin Geri cekilmsyi korundum sayan hamilemiyim diyenlere saldırmaya Başlayın . İyi günler .
defnevedoruk Deletedmom_117 önce türkçe yazmayı öğrenin bence siz mağara mı büyüdünüz? 😂 al postunu başına çal orkok cocokloro cok yoromoz yo kozlor cok sokon