nazardkay çok uzun süre memede ve kucakta uyudu. 7-8 aylıkken yavaşça yatağa yanıma yatırmaya başladım bacağıma sarılıp uyurdu hiç bişey yapamazdım uyurken yanında öylece beklerdim somra zamanla yanından kalkmaya başladım. Uyku süresi kısaldı tabi kucakta uyumadığı için ama alıştıkça uyku süresi uzamaya başladı şimdi 2 yaşına az kaldı günde 1 kere öğle uykusu uyuyor sarılıp öpüp koklayıp iyi uykular diyorum yatağın kenarına oturup ninni söylüyorum o şekilde uyuyor hem öğle uykusunu hem gece uykusunu. Uyku konusunda hep sıkıntı yaşayan bi çocuktu hala daha öyle zor dalar ve az uyur. Nasıl başladıysa öyle gidiyo. Ama 3 aylıkken kucakta uyuması çok çok normal tadını çıkarın zamanla herşey rayına oturacak🥰