nazardkay Benimkide en az 3 ay kucakta gezdirerek uyudu ,
size tavsiyem biran önce bu alışkanlığı unutturun yoksa agirlastikca sizin için ,büyüdükçe kucaktan ayrılmak onun için zor olacak.
Bebisine alıştırdım Bi gün ağladı alıştı.
Beşikte yatıyor artık 🤷🏼♀️