kirikkalp çekimi gayet iyi sadece bu 7 yıl içinde 1 aylık bir alt yapı calismasi yaptılar o ara intertemiz olmadı ama tabi ki o 1 ayın ucretini de verdiler. Zaten hangi interneti alırsanız alın bütün internetlerin alt yapısını Türk Telekom sağlıyor Türkiye de. O yüzden Türk Telekom bölgede iyi çalışıyorsa sorun olmaz