kirikkalp Kızlar evimiz de Wi-Fi yok en iyi hangisi olur ? Türksat’a baktım diğerlerine göre de bir tık uygundu kullanan var mı?
Bett1 kirikkalp 7 yıldır millenicom kullanıyoruz memnunuz aylık 100 TL ödüyoruz yıllardır taahhütü bittikçe yenilettigimiz için bu fiyat
eminmomss kirikkalp Türk Telekom kullanıyoruz lanet birşey kesinlikle tavsiye etmem interneti çekmiyor dünyanın parası
kirikkalp Bett1 millenicom Bunda karar verdim aylık 240 tl umarım pişman olmam yaa 🥲 çekimi vs nasıl zaten evim küçük 1+1
Gul-42 eminmomss hıc alakası yok bızım modemı degıstırdıler modemde sıkıntı varmış duzeldı cokkkkk memnunuz turk telekom degıl turksat kablonet bızımkı
Laden kirikkalp yıllarca türk telekomla eziyet çektik türknete geçtik 3 yıl kadar oluyor. Dünya varmış dedik
eminmomss Gul-42 Turksat kablonet farklı türk telekom farklı ilk defa duyuyorum onu biz asla memnun değiliz alt yapıda tek türk telekom çekiyor mecbur kullanmak zorundayız gerçi parayı boşa ödüyoruz ama genel olarak Türk Telekom kazık bence
SeverusSnape kirikkalp turkcell superonline kullanıyoruz yıllardır tv+ la beraber. Şu an ne kadar ödüyor eşim bilmiyorum.
Gul-42 eminmomss sız bana yorumm yapmısınız ben o yuzden cevap verdım türksat kablonetı ılk defamı duydunuz yorumunuzu bende goremıyorum suan valla kablonet heryerde olmaz zaten alt yapı lazım
Bugleminannesi28 kirikkalp Türk Telekom kullanıyorum 3.yılım sınırsız çok memnunum şuan yeni sözleşme yaptık 1.5 yıllık ilk 6 ay 200 tl geriye kalan 1 yıl da 340 tl
suheyla92 kirikkalp ben senelerce kablonet kullandim hem tv hem internet bi arada uygun fiyata geliyordu cok memnundm sorun olunca hemen gorevli geliyor simdi taşındığım yerde altyapi olmadigi icin turk telekoma gectik bu da iyi bi sikinti yaşamıyoruz
Bugleminannesi28 kirikkalp ay yok biz 3 yıldır kullanıyoruz sözleşme yeni yaptık hatta biz bir kaç ay öncesine 100 tl veriyorduk sinirsiza hemde 2 yillikti sözleşme çekim gücü de çok çok iyi elimde Türk Telekom kullanıyor 5 yıldır oda çok memnun