1burc merty1 mama veriyorum burdan ve diğer annelere sorarak başladım Bestiron kullanıyorum çok memnunum
Deletedmom_119 balperisim inşallah bizde yaşamayoz ben daha 4.aya girmedik diye korkuyorum erken başlattı
gokcenmerve Bestiron karın ağrısı yaptı mı sizlerde ? Bebeğim 4 aylık 2 gündür kullanıyoruz baya sancısı var
Atamom_ mervekenan18 bizim doktorumuz kilosu x2 damla yazdı bebeğim 6700 dü geçen ay 12 damla ile başladık
Deletedmom_119 ffffffff bizde 3 aylık başlıyoruz siz neden erken başladınız bizde demir eksikliği vardı ve hgb 10 çıktı
gseraptemel merty1 biz de 4 ay 6 günlük olduk. 4. Ay kontrolünde doktorumuz bestiron önerdi. Onu kullanıyoruz şuan. 6 damla veriyorum. Kilo başına bir damla şeklinde. Sabah akşam kullanıyoruz ama