Bisey sormak istiyorum kan degerlerine bakilmadan neden kan ilaci veriyorlar? Benim gittigim doktor ilaca baslatmadi(yuksek ihtimal mama kullandigi icin)6.ayda kan verdik demir degerleri gayet normaldi doktor iyiki kullanmadik demisti. Yani degerleri normal olan bir bebege bos yere ilac kullandirttiyorlar anlamiyorum ki saglik ocaginin verdigi de temiz icerikli degil!
Buda kucuk bir isyanimdir. Tesekkur ederim😀