asliiiiiiiiiiiiiiiii aycskn şuan inanın o bizde de var yatağa koy hemen gözünü açıyor bütün bebekler aynı 🤣
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii nasıl yapıcaz peki biz bu işi evde iş güç hiç birşey yapamıyorum bütün gün kucağımda uyuyo yeğenlerimde hiç görmedim böyle bir durum ya da yeni doğum yapan arkadaşlarımda koydukları yerde uyuyorlar çok tehlikeli buluyorum ben ama en son kolumda yatağıma yatırdım deliksiz uyudu🤷♀️🥹
asliiiiiiiiiiiiiiiii ecemirayannesi son 1 ayınız kalmış sabredin inşallah 3. Aya girdiğiniz gibi aniden kesilir
asliiiiiiiiiiiiiiiii aycskn büyük ihtimal sizin kokunuz ile uyumayı çok seviyor anne karnında duyduğu ve hissettikleri tek şey bizim kokumuz ve sesimiz mesela üzerine sütünüzden damlattığınız ve üzerinizden çıkan bir kıyafeti yatağına koymayı deneyebilirsiniz 😀🙏🏻
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii denedim onuda sürekli irkilerek geri uyanıyor bizim üç günlük yoğun bakım sürecimiz oldu birbirimize doyamadan ayrıldık hemen eve geldiğinden beri böyle aslında ama bu üç dört gündür çok fazlalaştı bu durum en azından gece uyurduk o da yok
defnemomm_ asliiiiiiiiiiiiiiiii 4 aylık şuan gaz sancısı ishal ateş den dolayı yatış verildi hastanedeyiz… İnşallah birgün iyi olucaz biz de .❤️❤️