asliiiiiiiiiiiiiiiii Merhaba anneler gaz sancısı sizi kaçıncı günde veya haftada veya ayda yakaladı herkeste farklı mı acaba ???🥹
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii 6 günlüktük d vitamini yan etki yaptı ve gaz problemi oluştu hala devam ediyoruz 🥺
asliiiiiiiiiiiiiiiii aycskn evet d vitamini ile ilgili böyle bir yazı okumuştum hangi markanın d vitaminini kullandınız
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii sağlık ocağının verdiğinin ismini hatırlamıyorum ocean bir de probiyotikli nbl diye bi vitamin kullandım üçü de hiç iyi gelmedi maalesef ki
asliiiiiiiiiiiiiiiii aycskn birde canım relactaz dene o çok iyi ve mommy bilss ikisini dene araştır doktorunda danışabilirsin
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii Ara vermiştik tekrar başlayacağımız zaman dediklerinizi araştırayım doktoruma da danışırım teşekkür ederim 🌸 kullandığımız zamann kakasını gazını yapamıyor uyumuyor meme reddi yapıyor sürekli ağlıyor onların acısını çekiyoruz şu an kucağım dışında uyumuyor asla yatağına bıraktığım an gözlerini açıyor bunu nasıl bıraktıracağım bilmiyorum
asliiiiiiiiiiiiiiiii ecemirayannesi sizin baya geç başlamış kaç ay sürdü peki çok sürmemiştir o zaman
ecemirayannesi asliiiiiiiiiiiiiiiii 2 ay yeni bitti bizim hala devam ediyor 3 4 gün oldu şiddetli gaz sancıları olurdu ama böyle memede bile kıpkırmızı oluyor bazen
aycskn asliiiiiiiiiiiiiiiii bana sordunuz sanırım şu an çok şükür rahatladık iyiyiz ama kucak dışında asla başka bir yerde uyumuyor üç dört gündür yatağına koyduğum an uyanıyor kucağıma alıyorum hemen uyuyor şu an da böyle bir durumla boğuşuyoruz inatla ben yatırıyorum o uyanıyor
aycingozuacik asliiiiiiiiiiiiiiiii gaz damlasına başladık sab simplex o bebişimi rahatlattı kolik değil ama gazlı bir bebekti gece felan uyku uyuyamazdı damla iyi geldi çok şükür 🤲🏻
asliiiiiiiiiiiiiiiii aycskn şuan inanın o bizde de var yatağa koy hemen gözünü açıyor bütün bebekler aynı 🤣
asliiiiiiiiiiiiiiiii ecemirayannesi son 1 ayınız kalmış sabredin inşallah 3. Aya girdiğiniz gibi aniden kesilir