livanurvealpinannesi61 8 aydan itibaren günde bir defa uyumadan önce formül mama veriyorum. Çevrem çok fazla bu sütü vermemi söyledi bende tereddüt ettim, kaç gündür dolapta duruyor hala veremedim. Yakın zamanda doktora gitmek ona danışmak istiyorum ama malesef fırsat bulamıyoruz. O yüzden sormak istedim. Yorumunuz için teşekkür ederim. İnek sütü hakkında ne düşünüyorsunuz