Merhabalar anneler, kızım 15 aylık olmaz üzere. Beslenmesi şu şekilde sabah uykudan kalkar kalkmaz emiyor(ama sütüm varla yok arası bişey) sonra kahvaltı
Yemek meyve vs. gece uykuya gecmeden önce de mama veriyorum. Çevremden hep devam sütü kullandıklarını gördüm, siz kullandınız mı? İnek sütü mü kullanmalıyım veya devam sütü mü? Ve gün içinde mi vermeliyim. Tavsiyeleriniz bekliyorum
Devam sütü de buymuş 