jd16 bence hiç korkma benim kızım gündüz 20 kere altına yapsa da gece yapmadi. Ki normalde o kadar yapmaz yani ama inat olsun diye bı damla yapıp durdu degistirdikce tekrar yaptı 🤣 neyse bende 27 aylık civarında alistirdim ilk denemem olumsuzdu ikinci denememde bı günde alıştı sayılır arada kacirsa da şükür yani. Kaka bir haftayı buldu iki aya yakın korkuyordu ama onu da aştık demem o ki kasma ben ilk denemede kararlı olacam diye inat ettim çocuk günlerce bir kere bile yapmadı tuvalete hep altına yaptı yalvardı ağladı sürekli sonra şükür ki kendime gelip kestim gerekirse on yaşına kadar bez takarım olmuyorsa olmuyor dedim. Bı ay sonra babası cesaretlendirdi kendi de hemen öğrendi