sara190 bakalım inşallah yarın ben de o kakayı görürüm. Kakasını bezine yaptığında bazen söyleyip bazen söylemiyordu. O yüzden biraz tedirginim açıkçası. Lazımlığa yapar umarım. Altına yaparsa daha çok ürker mi acaba 🤷🏻♀️
Bu arada size de kolaylıklar diliyorum ☺️