Birtane sevgilim vardı astsubay tam bir gerizekalı eşimle tanışmadan 1 yıl önce görüşüyorduk anneler günüydü annesine hediye alacak benden yardım istedi birlikte teknosaya gittik fikride ütü akmaktı neyse çalışan ütüleri anlattı kafamıza biri yattı bende bunu al dedim oda aldı kasada diyor ki beni masrafa soktun. Sanki bana alıyorsun annene aldın geri bırakabilirsin dedim neyse şaka yaptım falan dedi sonra kafeye gittik bana hesaplar senden ben bugün çok harcadım dedi bende waffle çay kahve falan söyledim ödedim hesabı sonra görüşmedim birdaha ama arada bir arıyordu numaramı değiştirene kadar nişanlandım diyorum yok yalan söylüyorsun diyor arkadaşıma da demişki ben onu seviyorum falan bumerang gibi ben atıyorum o salak geri geliyordu neyse ben nişanlanınca numaramı değiştirdim eski num annemin üstüne kayıtlıydı annemde nişanlına söyle sana hat alsın dedi deyip yeni hat almıştım numaramı öyle değiştirdim 😄