Gulcin1827 benim sütm doğumdan 4 5 gün sonra geldi kızımin midesi yıkandı pisliğinı yemişti diye hemen mama verdiler ama ben yine de kızımi elimden geldikçe emzircegim,
Hiç kimse bana sağ bile demedi sonra kendim akıl ettim inan o sürede hiç sağma bile aklıma gelmemişti sağdığım da bile o kadar sütm geliyordu ki çok mutlu olmuştum o kadar süte rağmen yine bana mama ver dediler verdim
Hakkımi helal etmiyorum beni bu yola sokanlara
Annem emzir dedikce anneme kızıyorlardi bebek aç mi kalsın mama hazırlamak çok mu zor sanki diyip beni ayrı üzüyorlardi