Canım sütün akması iyidir sütünün arttıgını gösterir benimde öyleydi ilk zamanlar genelde bebekler cok uyudugu için fazla emmiyorlar o sebepten sür birikiyor göğsünde ona göre bebişi emzirdikten sonra senin göğüslerini iyice boşaltman gerekiyor zaten ağrıda yapar sızı yani dediğin gibi ama şu da bi gerçek sütünün akması sağlığın açısından dahadir