GMSRI ilk başlarda çok sızlıyordu nerdeyse 1 aydır hiç sızlama yok bugün ilk defa oldu ....manual pompa kullanıyorum canım, elektriklide ne kadar çıkar onu bilmiyorum ..elle sağmaya çalıştığımda da ilk başta süt tazyikli akıyor sonra damla damla geliyor
Ben şimdi anlamadım ki sütm var mi yok mu
Çünkü doktorumuz pompa gerçek süt miktarını göstermez diyor ..bu arada göğsüm bir buçuk aylıktan sonra yumuşamaya başladı bir iki aydır hiç sert olmadı diyebilirim