boralii evet buz lazere gidiyorum sıcak olana cesaret edemedim 8. Seanstayım hala aynı sayılır çok etkisini göremedim ve buz lazerde de yanma hissini hissediyorum bi mantığı yokmuş sadece jelle soğukluk hissi oluyor ama atış arttıkça jel eridikçe o yanmalar yine hissediliyor burası bittikten sonra biraz ağda deneyeceğim şu karınca yumurtası yağıyla sonrasında sıcak lazere gitmeyi düşünüyorum tekrar daha güzel bir yer araştırıp