benoyleuygungordum___ Evet bacağı pürüzsüz ayna gibi parlayan kizlar ne kullanılıyorsunuz batıklar için ne yapilir lazer hariç öneri istiyorum şuan gidemem lazere
Kbr-a benoyleuygungordum___ lazere gidince batıklar bitiyor koyu lekeler falan düzeliyor ama lazer bitince tekrar çıkabiliyor
delirmeceler benoyleuygungordum___ sürekli kese yapacaksınız bir jilet bir ağda yapacaksınız bir süre sonra düzene girecek zaten
alexab melegim71 ben senelerdir yaparım hiç faydası olmadı. Lazere gittim yine olmadı. Şimdi üreli krem deneyeceğim.
melegim71 alexab ya ciddimisiniz ben senelerdir yaparim hic batık olmadı benek benek goruntu bile yok yani
milav benoyleuygungordum___ isana markasinin bha peeling serumunu kullanmistim baya ise yariyor ve ure icerikli nemlendirici krem
melegim71 benoyleuygungordum___ belki aldiginiz peeling iyi olmayabilir trendyilda satilan the fine diye bi peelinv var ondan kullaniyorim nisal gayet iyi oda misal zaten eskisi kadar cok kullanmiyorum bende ara ara yani
delirmeceler benoyleuygungordum___ 1-2 kullanmayla bişey yaşamazsınız aslında ama yinede tercih meselesi düzenli kese yapın peeling taşı var onu alın
milav benoyleuygungordum___ bacağınız ne durumda bilmiyorum ama benim sadece üst bacağımda olmuştu bir kaç ayda düzelmişti