mom97X benim oğluşumun değeri çok yüksekti 24 tü bir gün kaldık sabah taburcu olduk 9 olmuştu değeri ama hala değeri dokuz çıkıyor tahlillerde uzamış sarılık dediler b12 düşük dediler iğne yazdılar hem ona hem bana 44 günlüğüz bu arada allahım geçsede kurtulsak şu sarılıktan